Gokcagla Doğum parası başvurusu yapıcam ilk doğumum normalde öğretmenim ancak şu an çalışmıyorum e devlete girdiğimde belirtilen görevde olmadığınızdan sandık kaydınız yok diyor yeni doğum yaptım nasıl çalışabilirim mantıken başvuran alan var mı ben neden alamıyorum?
Nefess2020 Gokcagla bende almadim eşim uğraşmiyor 🤦♀️ neymiş yurt dışında yaşıyormuşuz gidip bu konu hakkinda ne işlem yaparmıs nede sorarmıs 😂 utaniyomuş 300 tl icin değmezmis falan filan. Ben almak istiyorum başka ihtiyaci olan bir bebeğe vermek için. Karışık bir işlem galiba .
cikolatahurma Gokcagla ben geçen aldım aile sosyal bakanlığından başvuru yaptık doğum raporuyla 1 ay sonrasında PTT den aldım 300 TL mi
Deletedmom_34 Kbraba süt parası ve çalışamaz ücreti pttye yatıyor, onu fa alabilir miyiz, yoksa alıp iade etmemiz mi gerekiyor, biliyor musunuz? Ya da bilen var mı
Zeynep49 Kbraba öğretmen değilim ssk calisaniyim 2 ay doğumdan önce olanı aldim 2 ay doğumdan sonrasını alacağım 58 gün oldu doğum yapali bebeklerim ikiz bunu uzataniliyormuyum acaba
limonlukarpuzzz Gokcagla e devlet uzerinden yapilmiyor bu kaymakamliğa yada valiliğe doğum belgesiyle gitmek gerekiyor..
Kbraba Deletedmom_34 eğer maaşınızı tam aldıysanız çalışamaz ödeneğini tekrar yatırmalısınız faizle geri alırlar emzirme ödeneği bizim hakkımız 200 TL gibi birsey zaten
melekdag Nefess2020 başvuru yapmaya gerek yok diye biliyorum sistemde görünüyor doğum yaptığınız e devlet e PTT kurum ödemeleri yazın orada para görünüyorsa yatmıştır
efelettin Benim bildiğim memurlarda devlet ücreti tam yatırdığı için analık hakkını alamıyorsunuz diye biliyorum.
Kbraba Umis sınıf öğretmenlerinden her ay maaştan para kesiliyor emeklilikte toplu alınacak diye biliyorum evlenme doğum vs gibi yardımları da oluyor sitesinden bakabilirsiniz