Gedik-20h evet gittim canım ama tahlil verme saati geçince pazartesiye kaldı sağlık ocağı bana uzak ishal ve karın ağrısı olunca geç kaldım pazartesi yapacam bide adet oldum 2.gün bitti kafam yine de karıştı adet olunca yerleşme kanaması mıdır yoksa normal adet mi diye düşünüyorum şimdi sence adet mi yoksa yerleşme mi ya da böyle bişeyle karşılaştın mı