FHKK GHAE161220 hamilesin canım ya bi test daha yap ya da kan ver. Testi ilk idrarın ile yap tam sonuçç alırsın
GHAE161220 Wolverine saol canım güzel dileklerin için benim korkum eşim yanımda değil kızımla ikimiz tek kalıyoruz ondan sıkıntı eşim il dışında çalışıyor gelirse yanımıza işsiz kalacak gelmezse biz zorlanacaz kafam çok karışık o yüzden
Birprensannesi12 GHAE161220 tepki vermedim ama teste ikinci çizgi varsa bu hamilelik belirtisidir buraya bunu sorman saçma olmus
luciferrr Birprensannesi12 buraya ne sorması lazımdı? Senin bilgin var ise herkesin de olduğu anlamına gelmiyor herkes çok bilmiş değil sizin gibi.
GHAE161220 Miskokulum22 hayırlısı olsun canım hakkında bende kendimi hazır hissetmiyorum inşallah yoktur 😔
Gedik-20h GHAE161220 bu idrar testi yanıltıcı olabiliyor çok nadir de olsa adet görüyor musun bende 9 aydır görmüyorum bı ihtimal kaldım galiba dedim değilmişim adet söktürücü yazdı kullanıyorum. Hayırlısı olsun 🌸
GHAE161220 Gedik-20h adet görüyorum her ay günü geçse bile oluyordum ama bunda agrım oldu Bi de geçmeyen bir ishal karın agrısı var
VERA19 GHAE161220 Karın kasık ağrısı olabilir,ishal ve kabızlıkta olabiliyormuş metabolizmadaki vücutta ki değişikliklerden dolayı.Ama tabi ki bunlar yeterli değil kan testi en iyisi bence :)
NSZA2020 GHAE161220 olabilir ishal benimde 5 günum geçmişti kasık ağrısı bel ağrısı adet olacakmisim gibi belirtiler vardı test yapmıştım pozitif çıkmıştı
GHAE161220 UzayliOzge saol canım inanır mısın bilmem bugun kızım durmadı lavaboya gidemedim altıma yaptım yani çok utandım kendimden 🙈🙊
GHAE161220 NSZA2020 sana da hayırlı olsun canım benim de bel agrım vardı da ishal beni daha çok etkiliyo
UzayliOzge GHAE161220 kıyamam Yaaa😅❤️ utanma canım Niye utaniyosun hepimizin bebeleri aynı tuvete girdiğimizi hissediyorlar gerçekten 😁