fgnrcp2704 Elizbalim07 doğumdan 3 buçuk ay sonra oldum ama benim tam tersi iki gün sürdü ve çok çok az geldi ikinci nasıl olcak beklemedeyim 🤷🏻♀️
Elizbalim07 fgnrcp2704 çok iyi valla benim çok şiddetli ve kanamalı geciyor 10 dk bı ped değiştirmrm gerekiyor 2 dakika geç kaliyim heryerim mafoluyor baştan üstümü değiştiriyorum ilk defa böyle kanamam oldu şaşırdım ondan
fgnrcp2704 Elizbalim07 doğum sonrası gibi yani ama burda çoğu kişi senin gibi yaşamış kötü bi durum değildir heralde 🙈
Defneem Elizbalim07 Gitmeseniz bile arayabilirsiniz veya mesaj atabilirsiniz takibinde olduğunuz için anlayacaktır durumu
Elizbalim07 Defneem Canim ben eşimin görevinden dolayı hakkarideyim burda sadece 1 tane devlet hastanesi var özel yok
Minikanne12 Elizbalim07 benimde doğum yapalı 2 ay oldu ben bu süreçte 3 kez oldum ve aşırı kanamayla annemler felan normal diyince gitmek istemedim doktora ama pes dayanmadı gerçekten bazen kızımın 1 numara bezlerinden koydum
Defneem Elizbalim07 tüh ya inşallah geçer benimde bugün çok arttı kanamam depend takıyorum sabahtan beri
Elizbalim07 Defneem Azaldi bu gün önceki günlere göre daha az bende depand kullandım azalana kadar anca yetti