Ben artık haftalık menü yapıyorum cidden çok rahat oluyo bir de yemekleri 2 güne yeticek şekilde yapıyorum önceden günlük yapardım ama bezdim artık 😅 mesela pazartesi salı kuru fasulye pilav turşu vardı carsamba Perşembe fırında tavuk patates erişte yarın da mercimek çorbası biber dolması haftasonu da balık yapicam böyle haftalık menü yapınca baya kolay oluyo ☺️