Mavisimmm Maşalah hepinize valla ben tek çeşit yemek yapabilsem şükrediyorum paçamdan ayrilmayan kizimla🤣
EbrarBilgem Mynameisugu bugünden yeşil mercimek çorbam var bide akşamdan köfte yoğurdum yanınada pilav yada patates kızartması salata turşu yeter 😄
noluyoya Mynameisugu eşim mesaiye kalıyo diye bugün yapmadım rezillik çektim resmen😅 yarına kuru fasulye pilav yapıcam kendime 😅
Klymeneninatlasi Mynameisugu mercimek çorbası hünkar beğendi ve pilav ☺️ Birde brokoli olur muhtemelen ☺️
Mynameisugu Feyyyzza AA doğru ince ince dilimlemek çok mantıklı ama matine usulü diye biliyorum o yüzden canim
Yorgunannee_dd Mynameisugu aynı ben 😀 yatağa girdim mi ne yapsam diye düşünüyorum. Soğan ve sarımsağı kavurup kıymayı ekledim bir çay bardağıda su içine baharat tuz ve bir tatlı kaşığı salça atıp iyice pişirdim. Sonra lazanyayı makarna haşlar gibi haşladım haşladıktan sonra soğuk suya batırıp çıkardım yapışkanlık olmasın diye. İçine bir yemek kaşığı harçtan koyup yuvarlayıp borcama dizdim. Üstüne beşamel sos yapıp döktüm ve kaşar koydum bir su bardağı sıcak su döküp üzeri kızarana kadar fırında pişirdim. Zor gibi görünüyor ama çok basit ve lezzetli içine biber mantar vs de koyabilirsin bebeklerimde çok severek yiyiyor
bikerem Mynameisugu bugun corba icilmedi yarina kaldi.yarin kizlarimla gün menüsü yiyecegiz insallah. Yaprak sarmasi,ispanakli borek,havuclu cevizli kek,turşu kavurmasi. Esim de ne yerse yesin😁
fatosd36 Mynameisugu kayınvalidemle kayınpederim gelcek Alinazik kebabı, pirinçpilavı nohutlu,salata,browni kek yeter😅
ogr_anne93 Mynameisugu Domates çorbası Kremalı mantar sote, mısırlı pirinç pilavı fırında patates yanına salata🤗
Egemenin_Annesi Heroki evet malesef öyle. Ispanagi taze yapip tüketmek lazim tekrar isitilmasi icindeki nitratin nitrite dönüsmesini sagliyor zararli yani.
Duyulurum Heroki evet mantıklı bir sebep 😄 ben ıspanağı yıkayıp doğrayıp kurutuyorum o şekilde dolapta bir hafta kullanıyorum. Ya da aynı şekilde yıkayıp kurutup buzluğa atıyorum lazım olunca çıkarıyorum hem pratik oluyor hem de bozulmaktan kurtuluyor 😄