Çok normal acıması. İlk doğumumda doktor görünmeyen çatlak olabilir demişti. Garmastan pomad önermişti. Bir de emzirme sonrası sütünü sür daha çabuk geçer demişti. Kıyafet giyemiyordum. Neyseki 15 güne geçti.
İkinci doğumda gümüş kapak aldım. Sürtünmeyi önlediği için acısı çok olmadı. İlk emerken yine epey acıdı tabi. Biraz dişimizi sıkınca 15 günde acı macı kalmıyor. Gümüş kapağı tavsiye ederim. Kalkanı ben kullanamadım ilk doğumda.