Bacım ilk doğdu emdi yara oldu yarıldılar zeytinyağdan tut sütüme kadar herşeyi sürdüm 1 ç,5 hafta içinde kendi kendilerine kapandılar gözlerim yaş akarak emziriyordum neyse alıştılar bilmem ne şimdi dişker geliyor herhalde yine yara yine acı yani ben bi çaresini bulamadım gözlerimi kapatıyorum artık😂