hira0303 ah ahhh benim kızım 7 aylık oldu hala doktor arıyorum ya, en çok istediğim şeydi bi hocaya takipli olup hep onunla devam etmek ama nasip olmadı, inşallah bu son olur bizim için de, sizin de inşallah devam eder doktorunuzla inşallah değiştirmek zorunda kalmazsınız canım