hira0303 bizim acıbadem sigorta yıllık mesela 10 muayene hakkı var 1600 küsür dü tabi bu zamlar gelmeden önce, şimdi artmış olabilir, onu ödedik sanırım kredi kartına da taksit yapılıyormuş, belki başka paketleri de vardır bizim 10 muayene şeklinde, o şekilde gidiyoruz özel hastanelere, sadece 15 lira katkı payı ödüyoruz hastanelerde, tabi gitmeden arıyoruz özel sağlık sigortası ile anlaşmanız var mı diye