Biz çok çok geç kaldık da acaba şuan yapıyorlar mı 28 aylık oldu ben bilmiyordum yeni öğrendim ve geçen sağlık ocağında kontrol vardı o zaman sordum rota ve menenjit yapılmadı yaptırın dedi hemşire önceden söylemediler bize yapılır mı şuan acaba bilginiz var mı