Archmomm Anne888 4. Ayda kucagımda 3-5 dk max çok oturma kemiklerinin üzerine zorlamadan hafif yatık pozisyondan baslayarak oturtrmaya basladım. 6. Ayda kolları ile kendi tripot yaprak oturdu . 6. Ayın sonuna dogru tam olarak oturdu .
Archmomm portakalkekk anladım canım bir yorumlarını oku istersen pek memnun kalmamıslar . Bebişler arkaya dogru yatıyormus 😥
PrensesimEla melek_annesi Yani hazırsa oturtmaya başlayın. Osman gonulal var YouTube de videolarıni izlerseniz o da 3.5 aylıkken kucakta oturtmaya başlayın 6. Ayda katı gıdaya geçince desteksiz oturması lazım diyor
melek_annesi PrensesimEla doğrudur canım da bu aylik kontrolünde doktorumuza durumu anlatırım bakarım gelişim durumuna göre ne dicek😊