minikyavrumm Nesse bende tekim onun için ailemin yanına gidince yaptırcam kardeşlerim falan var huzursuz falan olursa bakanımız çok olcak hayırlısıyla inş haziran gibi yaptırcaz 11 aylık oluyor o zaman da
Cnr060621 Nesse 3 aylıkken yaptırdık anlamadı bile geçti gitti ağrısı olmuştur illa ki ama bebeğim hiç huysuzluk yapmadı
Momyofkerem Nesse valla sünnet olunca senin biel yapabilcehin bir sey olmuyoki. Baskalsrinin olması bence kalabaliktan bask bisi olmaz. Sen cocugunu kucaklican sakinlestircen bask kimseye ihtiyac yok
Portakal Nesse arkadaşımın oğlu 4 aylıktı bir tanede 4 yaşında kızı var. Eşi dış görevde kızı kresteyken gitti oğlunu sünnet yaptırıp geldi sanırım çok da büyütülecek bir şey değil dedim kendi kendime 😊