Bizim 4 ayımız doluyor 1 ay içinde yaptırmayı düşünüyoruz bizimde burada kimsemiz yok ilk banyosundan itibaren herseyini kendim yaptım oğlumun hiç korkum olmadı sünnet konusunda da yok sizde rahat olun biz anneyiz evlatlarimiz için en iyisini yaparız zaten içiniz rahat olsun başedebilirsiniz 😉😊