RuzgarMommys Ateşi var baska alamazsaniz verin tabi ki mecburen Dolaba koymayib dışarda dursun Etkisi de belli olmaz etki eder Bende verdim bisey olmadi
Deletedmom896 portakalkekk Vücudu saran bişi olmaması gerekiyor canım o yüzden ince pijama diyorum ☺️
KonudanBagimsiz portakalkekk Doktorumuz geçen ay kontrolde calpol u 3 ay dolduysa muhakkak yenileyin dedi bana.
Toprak_2019 portakalkekk benim ki de dolapta ama bir ay değil ben iki ay bekletiyorum yani şuan bebegin ateşi varsa ver hiç bekleme hiçbir zararı olmaz