portakalkekk Calpolü bebekler için olani dolaptaydı dolapta saklamayın diyo yani içirmeyim mi şimdi bebeğimin biraz ateşi var da
Nesse portakalkekk zamanla şekerlenir diye ağzı açıldıktan bi süre sonra değiştirin diyorlar. Hatta bizim doktorumuz bir ay ömür verdi
Deletedmom896 portakalkekk Yo içirebilirsin çıkar dolaptan 10 dk beklet öyle içir eğer açılmış 20 gün geçmişse etkisi olmsz
CennetKapim portakalkekk eczacı bana daha çabuk şekerlememesi için buzdolabında saklamayın güneş görmeyen bir dolaba koyun yeterli demişti.
portakalkekk Deletedmom896 ama alalı bir ayı geçti ateşi var napmalıyım öyle çok yok o yüzden hastaneye de gidemiyorum uzak diye
BihterZiyagil Deletedmom896 ama 1 ayda bitecek bir şey değil ki bu ne saçma 😑 ben 1 kaşık kullandım altı üstü, 2 aydır dolapta duruyor atayım mı yani şimdi 😭
Deletedmom896 BihterZiyagil Hıhı at😂 maalesef güzelim bebek çocuk ilaçları bu şekilde 20-30 gün max antibiyotikler 1 hafta
portakalkekk Deletedmom896 peki tavsiyeniz var mı normalde uzun çorap üstüne polarlı pijama giydiriyordum şimdi pijamasını çıkardım uzun çorabıyla duruyor yeterli değil mi kat kat giydirmedim 3,5 aylık bu arada
2oglananasi portakalkekk acildiktan snr 1 ay snr atiyoruz doktor oyle soyledi ve dolapta saklanmiyor yenisini alin Eger hic imkaniniz yoksa ben olsam icirirdim acikcasi eskiden bu kdr bilgi verilmiyordu yegenim icerdi hatirliyorum etkisi azaliyormus ama yeni almak daha iyi
Saafie portakalkekk bebeğim 3 aylık aşısında almıştım bir kez o zaman kullandım, şimdi 5 ay 11 günlük dün ateşi vardı kızımın calpol Verdim ılık suyla yıkadım ateşi düştü .. Bana buzdolabında kalabilir denmişti bilemedim
slnergnn portakalkekk ben de açıldıktan 3 ay sonra etkisi kalmıyor diye duymuştum, bozulmuyor ama yararı olmuyormuş eskiden annelerimiz 3 sene içirirmiş aynı şurubu şimdi her şey çok farklı 😅 1 aydan birşey olmaz bence verebilirsin doktora gidemiyorsan eğer😊
Deletedmom_26 portakalkekk Bu konuda kesin bilgi yok herhalde ben sormuştum antibiyotik değil ki bikac gün kullanıp atılsın demişti doktor açınca 1 ay sonra atıyorum demiştim de bilemedim ama yinede pek kullanmıyorum açınca hep yedek tutuyorum açılmamışını🤔
Deletedmom896 portakalkekk Vücudu saran bişi olmaması gerekiyor canım o yüzden ince pijama diyorum ☺️