[silindi] reinamm hayal kırıklığı reinamm normal mi kilosu ilk bebeğim 2 aylık 8 kiloydu bu 3 de az gibi geliyor mama mı başlasam
reinamm [silindi] aa ciddi miydin😂 benim kızım 5 aylık olacak daha 7 kilo bile değil. İnsaf yahu😒😒 tabiki iyi maaşallah
[silindi] reinamm anne sütüyle devam o zaman kilo da iyi bi şey degilki zaten hantal oluyor bebekler geç yürüdü her şeyi yavaş oluyor zayif olsun pire gibi hareketlidir senin kızın da maşallah
reinamm [silindi] 2800 doğdu epey küvözde kaldı. Şuan bana gülümsemesi bile yeter. Burda sürekli kilo postu açanlara şaşırıyorum. İnsan önce bebeğim sağlıklı diye şükreder. Baksana 5 günlük çocuk için post açmış. Çok yazık