Asyadeniz Abdulazim04 yemn ederm bian 5 aylık diye okudum şook geçirdm ama 5 gün bebkten ne bekliyorsn
Rimaasaf Abdulazim04 tatlım sakın ol doğduğu kilodan bile daha düşük olabilir şuan şişliği gider seni sağlık ocağında bilgilendirmediler mi ayrıca 5 günde kilosuna bakmak yerine 1 ay da baksan daha doğru olur canım
Abdulazim04 Rimaasaf oyle yapim o zaman ne bilim ilk cocuk olunca insan nasil olmasini bilmiyor yinede Sagol canim
Seydameva Annecik03 🥰🥰🥰 ne kadar güzel bir isim ben 6ay önce ilk kez duydum meva ismini hemen koydum Harika bir isim 🥰 allahım isimleriyle yaşatsın 🥰
[silindi] Annecik03 ben cinsiyeti öğrenmeden kız olduğunu düşünerek meva koymuştum 6.ayda erkek olduğunu öğrendim şimdi bazen oğluma pembe zıbın giydirip meva diye seviyorum icimde kalmasın videosu da bar büyümeden kaybetmeliyim
reinamm Abdulazim04 umarm şaka yapıyosunuzdur.!!! Daha beş günlük olan bebeğin gramını dilinize dolamayn bari. Vallahi yeter
Alparslantugba Abdulazim04 Kızz dur bismillah cocuk dünyaya gözlerini daha yeni acmis 😁 kilosunu takip etmek icin cok cokkkk erken sakin ol 5 günde ne kadar kilo alabilir ki
[silindi] reinamm hayal kırıklığı reinamm normal mi kilosu ilk bebeğim 2 aylık 8 kiloydu bu 3 de az gibi geliyor mama mı başlasam