Şahit oldunuza dair size kağıt geliyo ve o kağıtta mahkemeye katılmama durumunuzda 500 TL para cezası yazıyo yada polis gelip alıyo. Çok yeni yaşadım ordan biliyorum arkadaşım bana şahitlik yapacaktı ona giden kağıdı okuduğumda para cezası yazıyodu tabi bu uygulanırmı uygulanmazmı bilemem