KucukAdamm Sefeff cezasını bilmiyorum ama yine çağırıyorlar mahkemeye gitmezsen polis gelip evden alıyor
Vanilya Sefeff Şahit olmak istemiyor musunuz? Gördüğünüz bildiğiniz bir konu ise aslında iyi olur adalet yerini bulsun
Sefeff Vanilya ya aslında evet bildiim gördüğüm bir konu hakkında şahitlik yapacağım. Karşı taraf çokta yalan şeylerle katıyor mahkemeye. Ama cekndigm bazı noktalar var. Benimle aynı tarihte eşinin bi arkadaşı evlendi. Bazı sebeplerden dolayı şimdi boşanıyorlar. Ben adamı eşimle birlikte tanıyordum arkadaş oldukları için. Kadını da evlendikten sonra birbrmze gidip gelmeye başladık öyle tanıdım. Sadece benim ve eşimin sahid olduğu bir olay olmuştu. Adamda eşimden bizden şahit olmamızı istedi. Gerçekten kadın yalan söylediği için bende kabul etmiştim aylar önce. Ama kadınla da ara sırada konuşup ediyorduk. Cekincemde bu. Kadın şimdi diyecek onun tarafını tutmuş falan. Taraf falan tutmuyorum aslında ikisininde haksız yönleri var ama şahitlik yapacağım konu da gerçekten yalan beyan da bulunmuş. Kısaca gidi0 orada kadınla karşılaşıp ona karşı şahitlik yapmaktan biraz çekindim 😐
KucukAdamm Sefeff Enistemi , kayınbabamin iş arkadaşlarını mahkemeye polis aldı götürdü. Şahit oldum yani.
Eliff61 Merhaba, eşim avukat en son çare polis geliyor ama korkulacak bir şey yok zorla tutup götürmüyorlar. Neden gelmiyorsunuz katılın falan diyorlar o kadar. Cezası da yok.
Sefeff Eliff61 bi an öyle söyleyince polisler içeri dalıp zorla goturyolar tarzı sahneler canlandı kafamda valla 😄
Cemrenin_annesi80 Eliff61 bişey sorucam size benım eşimin babasının şarjlısı çalınmışdı altlı üstlü oturuyoruz çalınmadan öncede eşim kullanmışdı anahtarı da üstünde unutmuş o gece çalındı sonra hırsız yakalandı ve mahkemede eşimi şahit yazmışlar eve kagıt geldi eşim gitmezse polismi gelir eve
Eliff61 Sefeff yok öyle şeyler😅Bir ihtimal dava çok ehemmiyetlidir. Kaçma ihtimali vardır tanığın falan anca öyle gelsinlerde zorla alsınlar götürsünler ki yine zorla götürme olmaz diyor eşim. Sıkmayın canınızı arkadaşınıza da açık açık katılmayacağınızı söylerseniz isminiz silinir zaten dosyadan
Seymanur9 Sefeff ben arkadaşım için şagit olmuştum . Taşındıgım ve cep telefonumu değiştirdiğimiçin bana ulaşamamışlar eve de eski eve kağıt gitmiş görememişim maalesef dolayısıyla . Babamı arayıp ona ulaşmışlardı eğer gelmezse zorla getirilecek diye öyle bir işlem var sanırım
Eliff61 Cemrenin_annesi80 adına zorla getirme kararı diyorlar. Hakkında zorla getirme kararı cikar, polis eve gelip şahsın kendisine mahkemeye git diye uyarı verir, parasal cezası yok, idari yaptirimi veya cezası yok,