Beslenme kırmızı çizgimdir Kendim organik irmikten bazen muhallebi yapıyorum içme meyveyle tabi ,15 günde bir bazen bazen daha uzun süre Tam tahıllı ekmek veriyorum küçük bir parça onun disinda kemik suyu,balık ,et,tavuk herşeyi organik taze her gün ıhlamur yaparım meyvesi ölçüludur yemeği ölçüludur karbonhidrat protein hesabı yaparım mama günlük 500 CC tamamliyoruz şu an ayy bakiyo kiz yazik diyen kimseye aldırış etmiyorum herkesi tembihledm kimse bişey veremez benden habersiz bunları neden anlattım sen deli misin diyenler var ona ayrı kendine ayrı yapıyorsun bu kadar deli gibi uğraşıyosun annem oğluma diyo kurtarcam seni bu kadından bu ne kuralcilik ama iki yaşa kadar mümkün olduğunca böyle gitmek gerektiğini düşünüyorum.Daha çok da kurallarım yazmadım .Onun sağlığı herşeyden önemli tedbir bizden tevekkül Allah’tan nolcak diyenlerin ağzına kürekle vurasim geliyor imkanım varsa sağlığım yerindeyse böyle devam inşaallah 🤲