mustafayamaninannesi bi yandan haklısınız bi yandan haksız. Oğlum 5 aylıkken ek gıdaya başladık çünkü mamalar yaramıyordu. Doktorumuz tadımlardan sonra hemen öğünlere başlattı. Ayrıca zorda kaldığım zamanlarda hippin kaşık mamasını da gönül rahatlığıyla verebileceğimi söyledi çünkü mama reddi çok yaşadık, 2 günde bir kilo veriyordu. Kilo takıntım yok asla kilolu çocuk sağlıklıdır veya zayıf çocuk sağlıksızdır demiyorum demem de. Herkes kendi çocuğunu bilir. Bunun haricinde şekermiş, çaymış, tuzmuş, reçelmiş, tatlıymış vermedim vermem de. 7 aylık ve ayına uygun olan şey neyse onu veriyorum. Genelleme yaparak konuşmuşsunuz, ne yazık ki insanlar aman benim çocuğuma bir şey olmadı sende ver demekten vazgeçmeyecek. Nasıl vş yavrunun vebailne giriyorlar, anneler de nasıl ona bir şey olmamış buna da olmaz deyip veriyorlar anlamış değilim. Her bebek özeldir. Gelişimi farklıdır, yemesi, içmesi, uyuması. Bunu anlatmak ne yazık ki zor ama herkesin de kendi çocuğu çok müdahale etmemek gerekiyor ne olursa olsun anneler daha iyi bilir.