Ya bende bu konuda endişeliyim kızım 4 aylık gece biraz serin oluyor ev o yüzden uzun kollu ince pijama giydiriyorum sadece karnına ince bi penye battaniye atıyorum ben sıcaklıyorsam onun üstünü gidip açıyorum üşüyorsam örtüyorum etrafımdakiler çok sıcağa alıştırma diyorlar. Ama terlemiyor da😳