mihranelamm Gulsenn ben izmirdeyim cidden sıcak buraları sadece sıfır kol zıbını var üzerine de penye ince bir battaniye örttüm yoksa terliyor sırtı
balannesiii Gulsenn valla ayagına corap bişe giydirmiyorum oğlum yanıyor resmen canım icine cıtcıtlı badi üstüne kısa kollu şortlu takım üstünede ince olan müslinlerden örttüm sıcaklıyor yawrum cok ya
AyseM Canım bu aralar hava çok sıcak altta ince bir şort üste kendi iç atleti oluyor bişey giydirmiyorum üstüne de müslin örtü örtüyorum
Gulsenn AyseM üşümez değil mi ya 8 aylık bebeğim ince uzun kollu zıbınla yatırıyorum bende ama çok terliyo
Meryem25 Ankara da olanlar ne giydiriyo ya kızlar ben bir pijama bit çorap giydiriyom hemen sancılanıyo
Semra9613 Meryem25 altina corap pijama üstüne kisa kol zibin.müslinle kundak yapiyorum elleri uyandirmasin diye ama bi şekilde cikariyor arada bakiyorum sicacik oluyor
1yagizalp Meryem25 yaklaşık bir aydır kısa kollu zıbın ve altına şort 😊 ama bugün malum hava şartları korkuttu, bugün de incecik pijama, altı uzun üstü kısa kol 👋
Elele Meryem25 ben kısa kollu zıbın altına ince patikli pijama giydiriyorum üstünü açıyo açmasa öylece zıbınla yatırcam hava çok sıcak yanıyo çocuk da 😁
Ecocan Semra9613 coxuga cok sicak degilmi okuyunca ben terlwdim bide kundakla cok sıkılmazmi bunalmazmi bebek ayrica corapla yaptirmakta sagliksiz diye biliyorum kan dolasimini engelliyomus yinede sizin bebeginiz siz bilirsiniz huyunu suyunu ama cok sicak gibi geldi bana sanki
_dogasurucu_ Sadece zıbın giydiriyorum. Genel olarak hep el ve ayaklarımız üşüyen bir bebeğiz. Gece mutlaka çorap giydiriyorum o yüzden. İstanbul gerçekten çok sıcak. Üzerine de ince bir müslin örtüyorum o da cam açık uyuduğumuzdan göbişi üşütmesin diye.
Meryem25 1yagizalp evet bugun hava gercekten kötüydü canım bebegin kaç aylık benim ki 3 ay 5 gün Erzurum dan ankaraya misafir geldik korkuyorum valla ince giydirmeye 🙄🙄
NarinMelike Kızım 10 aylık sadece iç atletiyle yatırıyorum üstünü asla örttürmüyor malesef ince müslin bile örtsem anında atıyor üstünden üşümüyor ev yanıyor zaten beyaz tenli sarışın doktorumuz sarışın bebekler daha çok terler demişti gerçekten aşırı terliyor
Semra9613 Ecocan corap giydirmezsem azicik ayagi üşüse gaz yapiyor zaten gazdan çok cekiyoruz.sıkı kundak yapmiyorumki uyuyana kadar kendi istedigi zaman kollarini disari cikariyor.inan nasil yatiracagimi sasiyorum🤪
Gulcann_ak Benimde 2 aylık oğlum var İstanbul'da yaşıyoruz ılk bebeğim acemiyim ben nasıl yatiriyim tecrübeli annelerimiz bizede bi yardımcı olsanız teşekkür ederim şimdiden :)
elfklhn İstnabuldayim 1 katta olduğumuz için evim geceleri serin oluyor corapsiz yatıyor kesinlikle zaten. Uzerine de incecik bir gecelik kollu ustune de penye bant. Örtüyorum ama battaniye hic uzeirnde durmuyor tepişmekten haftaya 5 aylik olucak
[silindi] elfklhn Ben de istanbuldayım 3 aylık bebeğim uzun kollu giydiriyorum üşüyecek saniyorum gece hep temmuz gelse kısa giydiririm ama havalar arada gibi geliyor şu an ben de çok düşünüyorum bu konuyu bu aralar ne giydirsem diye
elfklhn [silindi] ben 1 katta oldugumdan evim geceleri serin oluyor geceleei ben bile bazen bi uşuyorum benim canim acik ama kiziminki kapalı birde uzerini hic ortturmuyor oyle olunca mecbur uzun kolli ince bir gecelim giydiriyorum