GonulUckun sabah 5 te uyuyor öğlen 12 de uyanıyoruz 3 gibi 1 saat uyuyor bazen bazen uyumuyor sonra akşam 11 de uyuyor tamam artık gece uykusu artık diyorum ama 1 de geri kalkıyor bir daha asla uyumuyor şuan sevinç çığlıkları atarak ablasını uyandırmaya çalışıyor birde 🤣bu arada bizim de bebekken uyku düzenimiz çok güzeldi saatinde beşiğinde koyardım kendi kendine uyurdu sonra ne ara böyle olduk hiç anlamadim😭