Bebeğim 5 aya kadar çok güzel uyurdu saatleri çok güzeldi ama diş dönemine girdi ve su an iki dişi çıktı geliyor 8 aylık olacak yakında düzeni çok bozuldu kendimi kötü hissediyorum etrafımdaki herkesin bebeği 9 da uyuyor ben yanlış yapıyorum biyerlerde gibi geliyor yetersiz hissediyorum ne yapmalıyım ?