minikturta erken aylarda böyle ağlamaya ile tepki alırsıniz , ilerleryen zamanlarda çığlık çığlığa uyanma anne babayi taniyamama vs gibi davranışlar olur gece uykusunda yaşanır , yani şöyle halk arasında karabasan diye bahsettiğimiz olay , internette daha açıklayıcı anlatımlar var , bakmanızı tavsiye ederim