Bende hamileliğimi öğrendim Bıraktım emerken de içmedim aslında çok da tiksiniyordum ama malesef ki kızım emmeyi tamamen bırakın Ca Kahve ile bi tane içim bişe olmaz diye diye geri başladım beynimizde bitmiyor orda bitse zaten çok kötü bişe hem sağlığa hem de keseye 😌Eşimle de sigara yüzünden çok tartışıyoruz o içmiyor kokusunu da sevmiyor rabbim yardımcımız olsun da kökten bırakalım inşallah 🙏