minnosvetontis prensannesi1111 Nedemek kuzum insallah bulbul olurlar habire tepemizde bicir bicir konusurlar😊 bu nesil hazircii heralde biraz 😊 fakat tel tv hayatinizda ne kdar sureyle var ben arada izin veriyorum tel. Elime veriyor veer verr diyor ama benim kontrolumde yarim saat gecmeden hop gitti diyorum elinden aliyorum aglatarak degilde kosuyorum evin icjnde telefonda gittiii diyorum yuksege koyuyorum koltuk ustunde vs gormesin diye 🙄
prensannesi1111 minnosvetontis bende telefondan uzaklastrdm hatta kendm de uzaklastm diyeblrm onun yaninda kullanmiyorm cizgiflm de yemek yerken sadece
HaDi Sizin bebeğiniz gene küçükmüş benimkisi 3 yaş 4 aylık hala tam cümle kuramıyor anne baba di diyor mesela tam cümle kuramıyor doktora falan da götürdük hiç bir sorun çıkmadı demekki zamanı var elimizden geldiğini hepsini yapiyoruz
prensannesi1111 HaDi canm benim insallah bi an once acilir dili doktor ne dedi yani ne yapmanizi onerdi
Kumru_ prensannesi1111 Tabii ki de canım benim. Siz sürekli onunla konuşun ve kelimeleri bastıra bastıra söyleyin. Emin ol bir anda acilicak konuşması🌸
Kumru_ BrcAzra Bence kreş vs desteğine gerek yok. Siz bol bol konuşun bastira bastıra söyleyin kelimeleri. Biz anlamadıklarini sanıyoruz ama onların hafizasi herşeyi kaydediyor. Emin olun bir anda konusucak. Allah’ın izniyle 🎈🌸🌸