momyshark1 öncelikle çok geçmiş olsun. oğlum da 3.kez boğaz enfeksiyonu diyerek antibiyotik kullandı.
Ben de çok gergin oluyorum sizin gibi. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Ateşlenmesi beni çok korkutuyor. Bağışıklığı mı düşük diyorum acaba. Psikolojim çöküyor resmen o hasta olunca.