Kizlar oğlum 2 yaşında yaklaşık 6 7 aydır her ay atesleniyor. Her ateşlendiginde boğaz enfeksiyonu deniliyor antibiyotik veriliyor. Şuanda hasta 1 haftadır grip hala burnu tıkalı. Her ay ateslenecek mi diye korkuyla bekliyorum resmen. Şuan randevu bulamadım en kısa zamanda immünoloji ye randevu alıp goturucem. Daha önce bebeğini bu sebeple götüren, veya bebeği her ay ateşlenen anneler tavsiyeleriniz bilgileriniz varmı bana verebileceğiniz. Gerçekten kendimi yetersiz hissediyorum. Okadar bunaldimki o hasta geçen 1 hafta ömrümden ömür geçiriyor. Tam iyileşti diyorum sonra tekrar atesleniyor korkuyla bekliyorum resmen.