Tugcesilam Aysun_Umay3705 bence yastik yerine reflu yatagi kullanin ben kizimdan dogumundan 4.5 aya kadar reflu yatagi kullandim reflu degildi ama kusmuguyla bogulmadin falan diye 3.5 aylikken odasina gecirmistim yataginida reflu yatagi gibi yaptim bas kisim tarafina battaniye koyup yukselttim
Aysun_Umay3705 Tugcesilam doktor bana fark etmez aşırı yüksek olmasın yaptığı dedi sadece o kadar reflü yatağı şart değilmiş
tenceretavakuskana Kuzum11 1 yasına kadar yastık onerılmez zaten kullanmadım hıc sımdı kendı ıstemıyo kızım bazen yatar cok nadır
blue5 _YanakReisinAnnesii ya ben de kullaniyorum benim bebegim ilk aylarda ıyiydi sabit duruyordu simdi 4. Ayina girdi kafasini kaydırıyor. Sizin bebeginiz de böyle mi?
_YanakReisinAnnesii blue5 benim bebegim de 4 aylık çok hareketli ama çok şükür yastıkta sabit uyuyor 😂 benim kullandığım ince kalp şeklinde olanlardan değil ondan çok kayıyordu hiç üzerinde yatmıyordu desem yeridir bu yeni aldığım da böyle bir problem yaşamadık
blue5 _YanakReisinAnnesii ay benimkisi ince kalp ve ucuyor 😅 Lutfen hangisini aldiniz paylaşir mısınız?
lalbg Kuzum11 bebeklerin solunum yolları ile yetişkinlerinki farklı olduğu için 2 yaşa kadar yastık kullanılmaz. (Nezle- grip gibi durumlarda çok ince yastık kullanılabilir). Allah korusun ani bebek ölümüne sebep olabiliyor.
Tugcesilam Aysun_Umay3705 ben kizimin reflüsü yoktu zaten ama ben dogum yapmadan once etrafim al dedi diye aldim iyikide almisim cok rahat etmistim hatta gittigim her yerede götürmüstüm 4.5 aya kadar kullandim sonra biraktim
ikizminikler Kuzum11 10. Aya kadar kullanmadık ama beşiğinde hep bi yastık oluyor ikisininde son zamanlarda kendileri gidip bulup kafalarını koyuyorlar ve yüzüstü yatıyorlar kendileri keşfetti ellemiyorum bende çünkü onu alınca kısa uyuduklarını fark ettim 😂