10 aylık , sadece bir kere 1 hafta boyunca kullandım . Onda da hastaydı burnu çok tikaniyordu yüksekte rahat uyuyor diye kullandım. Şimdi yatağında küçük bebek yastığı var bazen kendi istiyor onu çekip üzerine yatıyor sıkıldığı zamanda ayak ucuna atıyor. Yastık hep orda duracak, kendi ne zaman yastıkla rahat eder onunla yatmak isterse o zaman yatsın