Herkese iyi akşamlar, 2-3 haftadır yaşadığım bir sıkıntıdan bahsedicem çevremdekileri inandıramadım zira 2 aylık hamileyim ona bağlıyorlar. Benim gibi olan varsa lütfen yazsın ispatlıyım kendimi😒 ağustosta covid geçirdim 14 gün tat koku kaybı yaşadım sonra düzeldi ama 2-3 haftadır soğan, sarımsak, Türk kahvesi özellikle yumurta beyazı iğrenç kokuyor. Bu yiyeceklerin kokusu resmen mutasyona uğradı acayip değişti en sevdiğim şey soğan sarımsaktır her yemeğe fazlaca koyardım şimdi eve sokmak istemiyorum evde soğan kavurmaya dayanamıyorum. Kayınvalideme kalmaya geldik soğan kavurcam odadan çıkma dedi kadıncağız o denli dayanamıyorum. Bebeğime köfte yapamaz oldum çünkü kıyma da iğrenç kokuyor. Bunu hamileliğime bağlayanlar olacaktır ama ikinci hamileliğim az çok biliyorum. Kokudan tiksinme değil benimki koku tamamen farklı bir koku oldu lütfen benim gibi olan bu şekilde covid geçirip yiyecek ve içeceklerden farklı koku alanlar yazabilirseniz çok sevinirim🌸