Cemrenin_annesi80 benim kızım bugün 20 aylik oldu 18 aylıkken olmuştu canim sıvı şeyler çok tüket suyunu eksik etme sakın rota olmasada eğer isal olursa kızınız bakın 1 hafta kontrol edin eğer ilaç falan kullanmiyorsa ilaçlarda isal yapabiliyor baktınız 1 hafta oldu geçmedi 2 ci hafta da aynı devam ediyorsa götürün kaka testi verin kizim diş çıkarıyordu o yüzden isal oldu sandım 1 hafta sürdü doktora gittim sonra birazda usutmustu doktor antibiyotik verdi kizim antibiyotik kullanincada isal olur genelde dedim galiba antibiyotik yüzünden devam ediyor 2 ci haftanın sonuna doğru dedim yok geçmiyor bi sıkıntı var galiba yine salgın vardı ozamanda rota salgını gittim dedim isal geçmiyor ama başka biseyi yok kusma varmi yok ateş yok dedim kaka testi istiyorum idrar testide ve yaptık sonuç rota doktor ilaç verdi ve seviyesi düşük olduğu için evde tedavi dedi bol sıvı ve ellerini temiz tutun falan dedi ve inanın 3 günde isal denen bise kalmadı