BurcuKucuk beyazkelebegim çok geçmiş olsun. Eğer aşı yaptırmadıysanız hastanede tedavi gerekebilir çünkü rotavirüsü bebekler için çok riskli maalesef. Aşınız var ise suyuna dikkat ederek ve doktorun vereceğim probiyotik ilacı kullanarak evde atlatabilirsiniz muhtemelen
KucukAdamm babydaisy Yok sariydi , hatta sonra Bebelac lf diye bir mama önerdi doktor . İshal için saman gibi olmuştu kakası onu icince
Melek20211 beyazkelebegim benim kızımda oldu bu gün öğrendim 8 gündür hep ishal 3.5 aylık yavrum yosun yeşili koyu kakası kusma ateş yok
ehlenmomyy babydaisy önce çok kusmaya başladı fıskırarak daha sonra ishal ates basladi acilde usuttu dediler ilac verip gonderdiler atesi 39 u gecince artik tekrar goturduk kaka testinde rotavirus pozitif cikti ve doktorumjz hazir suyu bile kaynatin dedi
KucukAdamm babydaisy enterogermina verdi probiyotik bide işte Bebelac lf önerdi . İkisini kullandık 1 haftada iyilesti
Alinacskn Eslemin_Annesiii onu ben net cevap veremem benim 3 aylık kızım var hastalanmadı ama aşıyı yaptım bence doktorunuza muhakkak sorun