Seymayna evet bende öyle düşündüm şimdi elimi yüzüne koyuyorm uyuyor sonra buna bagımlı olmasn diye yavas yavas cekıyorm. Kademe kademe gitmek lazım kararli ve sakin olun. Birde dışardan gelen seslere kulak kapamak lazım. Ben eğitime başlayacgmı söyledigimde yok bu öyle uyumaz krize girer susturamassn ağlatma cocugu gibi etrafımdakiler söylenip durdu. Bu onun ıcınde iyi cunku nereye gitsek huzursuz ıstediği sekılde hamakta uyumadıgı ıcın. Misafir gidiyoruz ben 2 saat odadan cıkamıyorm ayagımda sallıyorm. Onada yazık banada.bizimde sosyal hayata katılmaya ıhtıyacımız var en azndan uyurken bi iş bi yemek bişey yaparız.En büyük kural kararlı sakin ve pozitif olmak. Biz bunu başarıcaz 🤩🤩🤩