Seymayna inanim uyku konusundam cok cekmis bir anne olarak yaziyorum ki yolun basindayken donun derim.Bence hic geregi yok.Cok arastirdim uyaniklik sureleri uyku pencereleri kim west ferber tracy hog yatir kaldir mis kontrollu aglatma kontrollu uzaklasmaymis hic ama hic gerek yok guvenli baglanmayi zedeleyip zedelemedigi konusunda zaten fikir ayriliklari var biliyorsunuz . Bir de bebekler neden aglar bir derdini anlatmak bir ihtiyacini gidermek bir istegini anlatmak icin.Bebeginiz ic cekerek agliyor cunku sizi istiyor.Uyku egitimini denemis biri olarak emin olun 8 9 aya gelince uyku duzeliyor tabiki kesintisiz bir uyku bekliyorsaniz bu cok zor kendi uyuyup uyuyan bebekler dahi uyaniyorlar geceleri ara ara.Hadi bu isi bitirdiniz egitim verdiniz diyelim hep oyle gunduz 1.5 3 saat gece 6 7 saat uyuyacak diye bir kaide olmuyor ki disi oluyor yedigi birsey dokunuyor anneden ayrilma atagi oluyor ayaga kalkmayi emeklemeyi ogreniyor gecede yapmak istiyor . Sonra siz uyandiginda yine en az bir 15 20 dk yarm saat aglayarak uyumasini bekliuorsunuz gecenin bir vakti ve bebeginiz aglarken ona iyi birsey yaptiginizi ileride kendi ayaklari uzerinde durabilen annesine ihtiyac duymayan bir bebek olacagi telkinini veriyorsunuz ama iciniz icinizi yiyor.Eger o isten azda olsa bir suphe duyuyorsaniz birakin derim gercekten uykusu cok ama cok skntili bir bebis annesi olarak yaziyorum akisina birakin derim uyumayi ogrenemeyen birey yok buna emin olun😊saglicakla kalin bebeginizin isteklerini ve size olan ihtiyacini goz ardi etmeyin derim😊