2miniginannesi Aslında gaz damlası biraz şans işi ben bir çok gaz damlası denedim iyi diye relactaz nurse harvey bioga ama bizde sadece sab simplex işe yaradı gerçekten iyi bir gaz damlası
Berencik Oguzhan_1605 ilk baslarda duzenli kullanmadım ise yaramadı suan duzenli kullanıyorum gayet memnunum
Berencik Oguzhan_1605 duzenli derken her mama veya memeden önce günde 4 defa olcak sekilde doktorumuz ayarlayn demisti
Sirvanaydinerr Oguzhan_1605 ben çok memnun kaldım. Gerçi gazın tek çözümü zaman. İlaçlar hafifletiyo sadece
Asl_ksp Oguzhan_1605 ben de cok memnun kaldim 2 aylikken biraz kullandik gerci çok kullanmadik gerek kalmayinca ama cok iyi bir damla canım ben memnun kalmıştım
[silindi] Oguzhan_1605 tv de çocuk doktoru hayri gozlukgiller var biliyo musunuz gaz damlaları ilerde kolon kanseri yapıyor dedi bıraktım duyar duymaz dogal yollarla da çıkıyor gaz