Oguzhan_1605 Merhaba arkadaşlar bebeğim için doktorumuzdan gaz ilacı önermesini rica ettim sap simplex diye bir damla önerdi kullanan anneler var mı deneyimlerini paylaşırlarsa sevinirim
Serrasra Oguzhan_1605 ben de oğlumda kullandım 1.5 ay. Memnun kaldık. 2.5ayda geçti çok şükür bıraktım
Ebrutoprk Bende çok memnunum bi çok gaz damlası denedim bu çok iyi geldi kızıma 👍🏻 İnş size de iyi gelir kullanın
Serrasra Oguzhan_1605 günde 4 sefer 4er damla verdim. Her gün aynı saatte vermek önemli. Bir süre sonra bağırsaklar gelişince gerek kalmıyor zaten.
Ertugrulotlu Oguzhan_1605 düzenli saatlerde kullanmıştım ben şuan 10 aylık ama çok gaz sorunu yaşamıştım ilk 4 ay o zamanlarda kullanmıştım. Kesinlikle doğru kullanımda on numara faydası var ben çok memnun kaldim👍