Ben de sidefer kullandım, içlerinde en hafif olanı dedi doktor ama bize dokundu, gazdan uyumaz oldu çocuk, kusma başladı, biz de bıraktık, doktor şu an vermeyelim ilerde bakarız dedi, bazen 2 gün verince dokunan bebekler 2 hafta çekiyolarmış bir de öyle dedi🤷🏼♀️