alimmiseni Şu an bestiron kullanıyorum oğluma ama midesi çok bulanıyor içmek istemiyor birkaç kez de kusacak gibi oldu. Onun yerine pekmez versem nasıl olur? Demir ilacını hiç vermeyen de var geçen buralarda okudum
Teemo07 alimmiseni ben bir gün pekmez bir gün demir ilacı veriyordum. Kan değerlerimiz düşük çıktı ama dozu arttırdı doktor.
Deletedmom626372 alimmiseni biz Ocean kullanmıştık ama sidefer çok öneriliyor. Pekmezden günlük oranı alması için bir bardağa yakın içmesi gerekirmiş öyle söylemişti sağlık ocağı hemşiresi bize 🤷🏼♀️ Değiştirebilirseniz belki tadını yadırgadı
irva alimmiseni Vitagil kullanın keçiboynuzu özlü.Tadı çok güzel oğlum hep severek içti.😊 Demir içeriği de diğerlerinden daha fazla.
cansu67cinkose Yigitannesii merhaba benim doktorumda onu onerdi bu 2.ci gun oglum 4 ay 13 gunluk ama yutmuyor ya surekli cikariyor
alimmiseni Deletedmom626372 bir bardağa yakın mi o kadarını ben bile içemem 🙈 evet çoğunluk sideferden yana alicam mutlaka 🤗
alimmiseni Deletedmom626372 yani inşallah öyledir pekmezin bir kaşığı bile çok faydalı diye biliyorum çünkü 😂
Yigitannesii cansu67cinkose Allah Allah neden acaba tadı güzel baktım bende. Bir defada değilde az az damlatın ağzına isterseniz
Derya80 Ocean microfer kullaniyorum kesinlikle cok membun kaldik kabizlik yapmiyor ayrica eczacimizin soyledigine gore disleri karartmiyor ve kan degerlerini cabuk yukseltiyor