Rizeli53 5 ay 23 günlükken başladım önce yoğurtla başladım üç gün kuralı ile ilerledim birinci gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı alerji yoksa tamam yoğurt cepte dedim mesela. Sonra sebzelere geçtim ilk kabak patates havuç Yaptım sonra yavaş yavaş diğer sebzeler . Buharda pişirme aparatı aldım hepsini buharda haşladım sonra çatalla ezdim tamamen püre yapmadım pütürlü kaldı . Blender kullanmak istemedim sonradan pütürlü gıdaları reddedebiliyorlarmış çünkü .Hepsini üç gün kuralı ile alerjisi var mı yok mu anlamak için verdim bir şeye alerjisi çıkmadı. Sebzelerden sonra meyvelere başladım meyveyi veya suyunu önce verirsek bebeklerde iştahsızlık sebzeyi reddetme olabiliyormuş . 6.ayın sonunda yumurta denedim ama yumurtanın sadece sarısını. Haşladım önce minicik verdim sonra arttırdım bu arada haşlanmış yumurta boğazlarına yapışabiliyor suyla veya anne sütü ile sulandırdım çok az. 6.ayın sonunda bir çok şeyi artık karıştırmaya başladım ek gıda tarif kitabı aldım çoğu şeye oradan bakıyorum . Blw yapıyoruz biz çorba yoğurt gibi şeyleri ben yediriyorum genelde gerisini kendisi yiyor önüne parmak şeklinde koyup veriyorum mıncıklıyo mıncıklıyo sonra yiyor 😅 6.ayda tek öğündü şimdi 7 aylık ikiye çıktık her ay bir öğün ekleyeceğiz üç ana iki ara öğün olacak şekilde yavaş yavaş öğün ekleye ekleye gideceğiz . Bir yaşından sonrada bizim yemeklerimizden yediririz diye düşünüyorum