ahumelisasMom 2 cocugumda tombık bebeklerdı kozım sadece anne sutuyle yumuk yumuk tu. Doktorumuz anne sutuyle ıstedıgı kadar kılo alsın sorun degıl ek gıda ya baslayınca gıder merak etme demıstı hakukaten de oyle oldu anne sutu bagımlısıı oldugu ıcın ek gıdayı sevmedı uzun zaman almıstı ek gıdaya baslayabılmemız ama sımdı 5,5 yasında zayıflıktan kırılacak durumda 😂 oglum emmedı mama takvıyesı almak zorunda kalfı o da cok kıloluydu ama yuru eye baslayınca ve cok hareketlı olunca zayıfladı gıttı. Sorun etmeyın bence zayıflıyorlarlar 🥰