Benimde oğlum o ayda 11 kiloydu , şuan hala kilolu , bende çok laf duyuyorum. Artık canıma tak etti , doktor iyi diyor. Sağlık ocağı baktırın diyor. Bakittik bişey çıkmadı . Biri duysa ayy o ne öyle nasıl taşıyorsun sen onu , vallahi Allah sana yardım etsin yok bilmem ne bilmem ne .
Biktimmmmmmmm , zayıf bebek anneleri üzülüyor sanıyorlar sadece. Milletin kilolu bebeğe de zayıf bebeğe de diyeceği bişey hep var. Ağızlarına bitane carpasim geliyor.