Bebeğim 7 aylıkken almıştım. Şuan 16,5 aya doğru gidiyoruz ve o olmasaydı nasıl banyo yaptırdım asla bilmiyorum. Vakumları hayvan gibi sağlam. Mutfakta falanda kullanıyorum arada tezgah üstü. Gerçi çok hareketli bir bebek eline bir şeyler vermezsem ssla oturmuyor o ayrı konu tamamen bebekten kaynaklı 😂Yazın biz balkonda otururken dışarıyı iyi göremiyordu mama sandalyesinde hop masanın üstüne vakumluyordum öyle dışarı bakıyordu. Ama en en en çok banyo meselesi. Şipşak kendi başıma elim ayağım kolum en çok iyi ki aldım dediğim tek şey galiba daha nasıl öveyim 😂😂