YadeeeeeAsel bu oturak benim çok işime yaradı. 13aylık hala bunda banyo yaptırıyorum. 6-7aylıkken de otutturdum oyun oynarken, tezgaha masaya falan tabi vakumunu çok iyi kontrol ettim ve gözümü ayırmadım. Şehir dışına çıkarken de yanıma almıştım iyi ki var dedim pratik ve hafif. Banyo için hele şart. Yani başka türlü banyo bana çok zor olurdu. Küvette falan da durmuyorlar hareketlendikten sonra. Güvenli bir şekilde oturuyor içinde banyoda. Kendim ıslanmadan yaptırıyorum banyosunu.