Asyayse yaa bakınırken yazdıklarıma gördüm tekrar bunu yorumlarınızı söyleyin demiştiniz hemen yorumluyorum😊 besafe izi comfort x3 aldık çok memnunum fakat 360 derece dönen olsaymış daha memnun kalırdım tek eksisi bebeği arabaya koyarken ve alırken zorlanıyorum bide bizim arabamız tavandan biraz basık olduğu için de olabilir belki bu ama onun dışında gayet güzel oğlum hemen uyuyor yolda giderken