Merhaba anneler oğlum 7 aylık artık oto koltuğu almayı düşünüyoruz birkaç marka var aklımda ama sizler neler kullanıyorsunuz memnun olduğunuz, önereceğiniz markalar hangisi acaba bide 360 derece dönen mi almalıyım yoksa çokta önemli değil mi dersiniz? Benim aklımdakiler şimdilik Besafe izi comfort x3 ve Peg Perego viaggio gittiğim mağazalarda bunları önerdiler yani.