Goktugmom_ Biz böyle herşeye tamam deyip kafamızı eğdiyimiz sürece hiç bişiy değişmez başka bi ülkede yapılsaydı bu ekonomi politikası çoktan insanlar sokağa dökülürdü ama biz tamam deyip eğiyoruz başımızı yapacak bişiy yok adam daha da indiricem faizi dolar daha da yükselcek diyo açıkca söylüyo böyle herşey e zam gelmeye devam edecek ülke batacak